„Ujrzyj serce me” zanim „Miłość nas rozdzieli”


posłuchaj Vide Cor Meum Patricka Cassidy’ego

…utwór bazujący na „La Vita Nuova” Dantego został wyprodukowany przez Patricka Cassidy’ego i Hansa Zimmera i wykonany przez Libera / Lyndhurst Orchestrathe, pod batutą Gavina Greenawaya. Śpiewakami w utworze są Danielle de Niese i Bruno Lazzaretti. (za Wikipedią)

Isaiah Stephens - Love will tear us apart

Isaiah Stephens – Love will tear us apart

Chór: I myśląc o Niej
Słodki sen ogarnął mnie

Jestem twym panem
Ujrzyj serce twe
To tym sercem płonącym,
Sercem twym,
(Chór: Ona drżąc)
Posłusznie żywi się.
Płacząc ujrzałem go wtedy, opuszczającego mnie.

Radość zmienia się
W najbardziej gorzkie łzy

Spokój otacza mnie
Serce me
Spokój otacza mnie
Ujrzyj serce me

 

Tomasz Alen Kopera

Tomasz Alen Kopera

Ujrzyj serce me

Zanim zbierzesz plon

Zobacz jak kwitniesz w nim

Twój wzrok

Twoje pragnienie

Wszystko w nim jest Twoje

Jak odbicie w lustrze

Ty w nim jesteś

Bo Ty nim jesteś

Każdy Twój oddech to jego bicie

I nic nas już nie rozdzieli

…Tylko miłość

…Jak zawał.

„Zawał z miłości” Odys, czerwiec 2014

polecam: Atramentowa Pani: (impulsywnie)

Soyka Sonety Shakespeare (XLVI)

23 comments on “„Ujrzyj serce me” zanim „Miłość nas rozdzieli”

  1. Pingback: „elastyczne serce” | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

