W oczekiwaniu na *** (do obrazu Renaty Brzozowskiej)


Bezwstydnie…

pod powieką zamkniętą

hula twoja wyobraźnia

 

W leniwej pozie…

dłonią błądzącą po ciele

dajesz mi znać o czym

 

Uśmiechnięta…

na myśl o tym co widzę

na myśl o tym co za chwilę zrobię

 

Czekasz…

 

Odys, czerwiec 2014

podobne: „*** zastygłam”… „Jak anioł”

Renata Brzozowska - Oczekiwanie

Renata Brzozowska – Oczekiwanie

8 comments on “W oczekiwaniu na *** (do obrazu Renaty Brzozowskiej)

  1. […wśród okruszków i pyłków
    o nieboskłon sufitu
    otarłam się

    coś wplątało się we włosy
    delikatnie nacięłam skórkę
    sączyłam się
    raną

    chodziłam po odległych krainach

    na szczęście
    tylko marzyłam

    czas obracał się wokół mojej głowy
    a ja liczyłam tyknięcia zegara

    przed chwilą
    byłam gotowa

    polizać podłogę…]

    Dziwne uczucie odnajdywać swoje myśli i pragnienia …. w kimś zupełnie obcym .
    Dziękuję Ci za podroż w jaką się ze mną wybrałeś …
    Wybierasz .
    Raz za razem 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  2. Pingback: Atramentowa Pani (starając się ciebie pojąć )… z anonimowej poezji | Łódź Odysa

  3. Pingback: Krótki spacer wgłąb Ciebie (do grafiki Loui Jover) | Łódź Odysa

  4. Pingback: Nocna Bryza | Łódź Odysa

  5. Pingback: Maślany sen | Łódź Odysa

  6. Pingback: (nie) pierwszy raz… „Pragnienie” | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

