Małgosia Kobylinski: „wystarczy mi że jesteś…” (bo czasem wystarczy być do obrazu Miroslav’a Yotov’a)


Czasem wystarczy być
– nie trzeba już wtedy śnić.
Więc mocno za rękę chwyć
– i zacznij prawdziwie żyć.

„wystarczy być” Odys, sierpień 2014

podobne: Sens wieczności 

„…Gdybyś nie istniała ty,
czy myśli me rzeźbiłyby
miłość z wiatru i mgły, a ma dłoń
dotyk tych cudownych dni
czy pamiętałaby?…”

Jeśli nie istniałbyś

Miroslav Yotov - Dotyk snu

Miroslav Yotov – Dotyk snu

 

Poet Roses

ja się nie pytam

skąd przyszedłeś

ani dokąd zmierzasz

wystarczy mi że jesteś…

kwiatem z mojego wianka

perłą na mojej szyji

blaskiem  w moich oczach

wystarczy mi że jesteś…

© 2012

View original post

2 comments on “Małgosia Kobylinski: „wystarczy mi że jesteś…” (bo czasem wystarczy być do obrazu Miroslav’a Yotov’a)

  1. Pingback: Czemu jest… nie moja. (na podstawie R.Wojaczka) | Łódź Odysa

  2. Pingback: będzie(my) | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

