Haiku: leniwie wykorzystana


Niebieskim ptakiem

przeleciałem Twój umysł.

Słodko ćwierkałaś.

 

Odys, październik 2014 (do obrazu Loui Jover „Ćwierkanie”)

podobne: Haiku: Bujna czupryna. (do obrazu Vladimir’a Kush’a)

Loui Jover - Ćwierkanie (niebieski ptak)

Loui Jover – Ćwierkanie (niebieski ptak)

15 comments on “Haiku: leniwie wykorzystana

  1. Gorące loty.
    I tony westchnień cieplejsze.

    Zawsze zazdrościłam twórcom haiku tej prostoty i siły, i wieloznaczności słów zawartych.
    Czytane nocą porywa nas sennie.
    🙂

    Polubienie

  2. Pingback: „Być może” (w wykonaniu Halie Loren do grafiki Loui Jover) Ehhhh… Mała! | Łódź Odysa

  3. Pingback: Haiku: „Amores” Owidiusza pisane (rozmokły’m atrament’em) Atramentowej Pani. | Łódź Odysa

  4. Wiesz jak lubię niezapominajki – kwiatki z bajki, te są śliczne…. Dziękuję. PS. Jestem mało konsekwentna, a Ty – wiem, wiem lubisz …. Wróciłam na chwilę nie mogłam się oprzeć… niezapominajką. Pozdrawiam 🙂

    Polubienie

    • No widzisz… Nie ma się co na mnie boczyć. Ja tu krzywdy nikomu nie robię (o ile mnie nie zaczepia w niepotrzebny sposób)… I mam tylko uwagę (zresztą już to mówiłem) na temat uwag pod moim adresem, żebyś je pisała tam gdzie trzeba a pod postami rozmawiamy około postów (ten komentarz pasuje jak cie mogę ale dwa poprzednie powinnaś napisać w skargach i uwagach). Również pozdrawiam i pamiętaj że drzwi są otwarte i że jesteś mile widziana (trzymaj się tylko pewnych zasad – proszę) 🙂

      Polubienie

  5. Pingback: im(eks)plozja | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

