doskonała


Erick Aubry - Odręczna

Erick Aubry – Odręczna

Nie dlatego że Cię mam
a dlatego że Cię nie mam
jesteś mi tak droga

Nie dlatego że krzyczysz
a dlatego że nie znam Twojego głosu
jesteś echem w mojej głowie

Nie dlatego że Cię widzę
a dlatego że pamiętam jak wyglądasz
jesteś dla mnie zawsze piękna

A więc jesteś
(choć Cię nie ma)
absolutnie
doskonała

Odys, luty 2015

podobne: Wykapana z atramentu. oraz: Echo i Narcyz. i to: „(my)”… na kole czasu a także: Sens wieczności polecam również: Jestem z wyobraźni… 

15 comments on “doskonała

  1. bądź chociaż we śnie
    bo nie ma cię na jawie
    weź w skrzydła swe
    me serce martwe prawie
    uspokój moją skroń
    w kołysce przytulenia
    trwaj czule dłonią w dłoń
    bez żalu i zwątpienia
    i ciszą przy mnie stój
    nim znikniesz znów nad ranem
    aniele diable mój
    kochany niekochany

    Polubione przez 3 people

  2. Pingback: Czemu jest… nie moja. (na podstawie R.Wojaczka) | Łódź Odysa

  3. Pingback: sekcja (nie)zwłok (Miłość zabija powoli V) | Łódź Odysa

  4. Pingback: Jesteś powietrzem. | Łódź Odysa

  5. Pingback: będzie(my) | Łódź Odysa

  6. Pingback: Lekkość | Łódź Odysa

  7. Pingback: dobrze że jesteś… kobietą i fragment z pamiętnika Adama | Łódź Odysa

  8. Pingback: materia miłości (biała dama) | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

