Kobieta Fatalna


i czy to cię kulą ziemi rozpłaszczę

nieba firmamentem przywalę

czy może kołem czasu połamię

by nadzieji (widłami) zdziurawić

David Gaillet - Mój ukochany

David Gaillet – Mój ukochany

…nie będę żałować

 

i czy to mnie oka piorunem zapalisz

ud  białych nelsonem przydusisz

czy  szponem na plecach rozkrwawisz

by pragnienia (czerpakiem) wysuszyć

…nie będziesz żałować

 

I choć z tego co po nas zostanie

zrobisz sobie po-m-nikt

to i tak będziesz mnie kochać

na złość sobie że zostałaś

…sama.

bo nie byłaś bardziej

…inna.

 

Odys, luty 2015

podobne: Utracony Raj oraz: awers i rewers i to: Nie błagając o nic a także: Jestem z wyobraźni

muzyka: Affection – Cigarettes After Sex

19 comments on “Kobieta Fatalna

  1. Pingback: Haiku: Atropa belladonna | Łódź Odysa

  2. Pingback: Posiąść kobietę. | Łódź Odysa

  3. Pingback: „Królowa Serc” | Łódź Odysa

  4. Pingback: „Całkowite zaćmienie” | Łódź Odysa

  5. Pingback: Być albo nie być (kochanym) | Łódź Odysa

  6. Pingback: „Tam, gdzie rosną narcyzy”… pytania do lustra | Łódź Odysa

  7. Pingback: Haiku: Kolekcjonerka | Łódź Odysa

  8. Pingback: dobrze że jesteś… kobietą i fragment z pamiętnika Adama | Łódź Odysa

  9. Pingback: Była sobie miłość | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

