Moja Słabość


Gdy już brudne łzy

popłyną z czystości serca

zmywając Twój grzech.

Wtedy schowam Cię

w złożonych do modlitwy dłoniach

by błagać o odpuszczenie.

Za Ciebie…

Yuri Klapouh - Szkarłatny Kwiat

Yuri Klapouh – Szkarłatny Kwiat

 

Więc nie wstydź się i płacz.

Tylko w ten sposób zmusisz mnie

bym pozbył się swojej dumy.

I na powrót stał się dumny

inaczej bo dla Ciebie.

 

Ze ścierką na kolanach

…Moją Słabością

„Bądź mi”.

 

Odys, luty 2015 (na podstawie R. Wojaczka)

podobne: Haiku o łzach  oraz: „Ostatni sen” o marności świata i to: Sens wieczności a także: Ciało niebieskie nr „***(ngc13)”  polecam również: Znamię (nie)dokończone

FONETYKA – Bądź mi [sł. Rafał Wojaczek]

 

 

15 comments on “Moja Słabość

  1. Twoje wiersze – moja słabość….
    Dobranoc, Odysie.
    PS. Sowa się nie przejmuje, ale czuje/odczuwa, a ten wiersz bardzo jej smakuje – schizofrenia…. 😀

    Lubię to

  2. Pingback: dusza | Łódź Odysa

  3. Pingback: „Wieczna muzyka” | Łódź Odysa

  4. Pingback: Boski Zew. | Łódź Odysa

  5. Pingback: Wiersz – „Przyjaciel Czas” (autorski) i jeśli miłość to za mało. | Łódź Odysa

  6. Pingback: Po deszczu | Łódź Odysa

  7. Pingback: (nie)Wierny | Łódź Odysa

  8. Pingback: Miłość jak piórko, kamień… krzyż | Łódź Odysa

  9. Pingback: sens życia | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

