Widzę Cię… więc jestem.


Marta Bevacqua - Melancholia

Marta Bevacqua – Melancholia

Jeśli to nie jest ona
to czemu pierwsze myśli
po śnie co się nie ziścił
szepczą mi wciąż Jej imię?

foto Serge Volobuev - namacalnie

foto Serge Volobuev – namacalnie

Jeśli to nie jest ona
to jak to jest możliwe
że widzę Jej twarz żywą
na rozmazanej szybie?

Jeśli to nie jest ona
to czemu przy śniadaniu
nie czuję innych smaków
jak Twoich ust czereśni?

Jeśli to nie jest ona
to czyja dłoń mnie głaszcze
zarostu czesząc chaszcze
nie bacząc na drapanie?

Jeśli to nie jest ona
to skąd ten mętlik w głowie
po pierwszym lepszym słowie
co padło raz z ust Twoich?

Jeśli to nie jest ona
to zieleń świata kłamie!
Wybieram sen na jawie
gdzie cały jestem Tobą.

Odys, marzec 2015

podobne: Automat Cafe i to: Sens wieczności a także: „(my)”… na kole czasu polecam również: Barbara i Król i jeszcze: Radość (okiem wyobraźni)

Above & Beyond – Good For Me

22 comments on “Widzę Cię… więc jestem.

  1. Tomasz Jastrun
    Zakochanie

    „oblałaś mnie
    swoim rumieńcem
    odszedłem
    jakby nic się nie stało
    a jednak było mi
    różowo i gorąco
    klucząc jak kelner
    omijałem stopy domów
    płyty chodnika
    kołysały się
    popękana kra
    Niosłem pamięć twoich oczu
    ostrożnie
    by nie uronić
    ani jednej zielonej kropli
    z drobinką słońca”

    Polubione przez 3 people

  2. Pingback: w przeddzień raju | Łódź Odysa

  3. Pingback: Coś w nas. | Łódź Odysa

  4. Pingback: Maślany sen | Łódź Odysa

  5. Pingback: „Był sobie sen…” (zakochanej) czyli… Skazanym na dożywocie. | Łódź Odysa

  6. Pingback: Po deszczu | Łódź Odysa

  7. Pingback: bez(Ciebie)sen | Łódź Odysa

  8. Pingback: zapatrzeni | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

