dusza


Miroslav Yotov

Miroslav Yotov

w zachwyceniu widziałem
tylko to co chciałem
pragnąc twej woli
by łatwiej było mi
posiąść pąsu usta
a próżność ma pusta
wciąż zmuszała zazdrośnie
trzymać Cię dla siebie

w strachu że uciekniesz
porywając me serce

zbudowałem więc klatkę
nie wiedząc że (nie) jesteś
nieborajskim ptakiem
na miarę zbyt małej
by mieć Cię tylko dla siebie
miłości jak cierń
przez mądre łzy
uśmiechniętą

…bez strachu przed moim zachwytem
Więźniem pozostałaś

Odys, marzec 2015

podobne: Moja Słabość oraz: Czemu jest… nie moja i to: zanim „Miłość nas rozdzieli”

Kayah & Bregovic To nie ptak

12 comments on “dusza

  1. Pingback: Posiąść kobietę. | Łódź Odysa

  2. Pingback: Czułość czystego serca. | Łódź Odysa

  3. Pingback: „Utopia” | Łódź Odysa

  4. Pingback: będzie(my) | Łódź Odysa

  5. Pingback: Po deszczu | Łódź Odysa

  6. Pingback: Spokój ducha | Łódź Odysa

  7. Pingback: Moja ulubiona irlandzka piosenka. „Błękit” czyli… dziewczyna z Galway. | Łódź Odysa

  8. Pingback: „Czerwień twych słów”. | Łódź Odysa

  9. Pingback: „elastyczne serce” | Łódź Odysa

  10. Pingback: im(eks)plozja | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

