Michalkiewicz o porządkach rewolucyjnych wg. strategii bolszewickiej (na podstawie 6-cio latków i konwencji „CAHVIO”), oraz Szczureida (do Szczurospolitej) czyli… „wolność” w postkomunizmie.


„…Umiłowani Przywódcy właśnie zrobili kolejny krok na drodze nacjonalizacji dzieci, odrzucając obywatelski projekt ustawy umożliwiający rodzicom decydowanie, czy 6-latków posłać do szkoły, czy nie. Ale gdzie by tam bezpieka pozwoliła komuś na taki wybór! Jak by rodzice mogli decydować w tej sprawie, to zaraz przewróciłoby im się w głowie i chcieliby decydować również o innych sprawach, aż wreszcie – od rzemyczka do koniczka – podnieśliby rękę na swoich bezpieczniackich okupantów. „Dlatego muszą być więzienia, turma i łagier, kat i stryk” – powiada poeta – więc na żadne takie mrzonki rodzicom pozwolić nie można, to chyba jasne? Przecież w całej zjednoczonej Europie trwa rewolucja komunistyczna, z wykorzystaniem wszystkich europejskich instytucji.

Wprawdzie nie według strategii bolszewickiej, tylko zalecanej przez Antoniego Gramsciego, ale chociaż strategia się zmieniła, to przecież cel pozostał taki sam: wyhodowanie człowieka sowieckiego, który od normalnego człowieka różni się tym, że wyrzekł się wolnej woli i to raz na zawsze. Z tego powodu człowiek sowiecki nie może żyć w normalnym świecie, bo w normalnym świecie co i rusz trzeba dokonywać jakichś wyborów. Dlatego też drugim celem rewolucji komunistycznej jest stworzenie człowiekom sowieckim specyficznego środowiska w postaci państwa totalitarnego, które tym się charakteryzuje, że nie toleruje żadnej władzy poza własną – a więc między innymi – władzy rodzicielskiej, która w dodatku jest autonomiczna względem państwowej. Toteż z władzy rodzicielskiej został już tylko obowiązek alimentacyjny, a jej resztki na odcinku edukacyjnym wyskrobuje właśnie zdolna do wszystkiego pani Joanna Kluzik-Rostkowska, ongiś asystująca prezesowi Jarosławowi Kaczyńskiemu przy zbawianiu Polski.

Oczywiście nie wszystko idzie gładko; jak zawsze Nowe walczy ze Starym – co można było zauważyć w Senacie, gdzie dwie komisje opowiedziały się za odrzuceniem konwencji o zwalczaniu przemocy wobec kobiet, a dwie – za jej przyjęciem. W końcu jednak Senat (senatores boni viri sed Senatus mala bestia) konwencję przyjął, podobnież dlatego, że złamane zostały sumienia senatorów Platformy Obywatelskiej. To zaskakująca i absolutnie niewiarygodna informacja, bo – po pierwsze – żeby coś mogło być złamane, to najpierw musi istnieć, a skąd u senatorów PO, dajmy na to – u pana senatora Bogdana Klicha – takie rzeczy? Po drugie – jak zauważył gubernator Willy Stark – jak człowiek politykuje, to jego sumienie też politykuje. A cóż dopiero, gdy politykuje senator, co to w dodatku z niejednego komina wygartywał? Warto tedy odnotować, że przyjęcie tej konwencji było poprzedzone padgatowką, trochę podobną do opisywanej przez felietonistę Hamiltona („w warszawskiej urzędówce „Kultura” komunistyczny parobek Hamilton…”) jeszcze w koszmarnych czasach komuny(…)

(…) Musimy bowiem pamiętać, że współcześni komuniści korzystają z proletariatu zastępczego, przede wszystkim w postaci kobiet, W odróżnieniu od tradycyjnego proletariusza, który był fałszywym sojusznikiem rewolucjonistów i myślał tylko, jakby tu stać się drobnomieszczaninem, kobieta wszystko jedno – bogata czy biedna, kobietą być nie przestanie, więc tylko trzeba jej wmówić, że jest oprymowana i molestowana przez męskie szowinistyczne świnie. Konwencja wychodzi naprzeciw tym fobiom i jeśli zaprojektowany tam system inwigilacji i represji okrzepnie, to sama myśl o zbliżeniu z kobietą będzie w normalnym mężczyźnie budziła dreszcz zgrozy. I pewnie o to właśnie chodzi sodomitom i gomorytom, będącym na tym etapie w awangardzie nieubłaganego postępu.” (Stanisław Michalkiewicz)

całość tu: michalkiewicz.pl

podobne: Ordo Iuris: MEN chce ręcznie sterować szkołami i ingerować w prawa rodziców do wychowania dzieci zgodnie ze swoimi przekonaniami. Rodzice trzeci raz zbierają podpisy oraz: Polskie szkoły nie są przygotowane na przyjęcie sześciolatków, ale MEN uparcie broni „reformy” i to: „Konwencja CAHVIO” i „Monaliza” czyli zamiast mniej to więcej przemocy w i na rodzinie. a także: Stanisław Michalkiewicz: Czy uda się nam ocalić cywilizację łacińską, czy na jej gruzach zatriumfuje komunizm.

„Społeczeństwo po komunizmie. Zdewastowane moralnie, zrujnowane duchowo. Przez czterdzieści pięć lat dzień po dniu karmione kłamstwem. Nauczone nieufności wobec wszystkich razem i każdego z osobna. Bo przecież twój sąsiad, twój współpracownik, nawet twój najserdeczniejszy przyjaciel może okazać się kapusiem i szpiclem. Całe społeczeństwo jak wystraszone, wygłodzone szczury latami chowane w klatce.

I nagle, z dnia na dzień, klatka zniknęła.

I usłyszały szczury, że są wolne, i że od teraz mogą robić, co chcą. A jednocześnie powiedziano szczurom, że wypuszczono je na wolność w dżungli, w której aby przeżyć, trzeba pozagryzać się nawzajem. I rozpoczął się wyścig, wyścig, jakiego świat przedtem nie widział, wyścig milionów oszalałych z wolności szczurów, gotowych zabić, by wreszcie zdobyć to, o czym szczury mogły tylko marzyć przez lata niewoli.

I nakarmiono wygłodniałe szczury kolorowymi obrazami z migoczących ekranów. I nasyciły się szczurze oczy „Dynastią”, „Modą na sukces”, „Santa Barbarą” i „Beverly Hills”, i napoiła się ich wyobraźnia „Milionerami” i „Kołem fortuny”, i tak karmiono szczury tak długo, aż wreszcie każdy szczur zasypiał się z myślą „Chcę to mieć”, „Mogę to mieć”, „Muszę to mieć”. I pobudowano wielkie świątynie, krzyczące „Weź mnie”, „Zdobądź mnie”, „Kup mnie”, i chodziły do tych świątyń szczury, i coraz bardziej błyszczały szczurze oczy.

I podzieliły się potem szczury na te, którym się udało, i na te, którym się nie udało. I pobudowały te lepsze szczury swoje wille, swoje domki, swoje apartamenty na strzeżonych osiedlach, i odgrodziły się jedne szczury od drugich wielkim murem, murem z cegieł, murem z żelaza, murem z niechęci, murem z ironii, murem ze strachu przed obciachem, murem ze wstrętu. I obrosły szczury w tłuszcz tak bardzo, aż w końcu zapomniały, skąd wyszły, i otoczyły pogardą swoich słabszych współbraci ze szczurzej niewoli…”

polecam lekturę całości tu: magazynzapisz.wordpress.com

Pozazdrościły swoim braciom
– szczurom co żyły na wolności
te co w zamknięciu przebywały
dość mając własnej ułomności.

Pod nieobecność gospodarza
przegryzły więc klatkę łamiąc kły.
Szczerbate ale wolne uszły
zostały po nich tylko pchły.

Daleko jednak nie odbiegły.
Gdy je owionął przestrzeni chłód
poczęły nad swym losem dumać
„Co będzie gdy nas najdzie głód?”

I miast zewnętrzny mur sforsować
by na wolności kuć życia los.
Spiżarnię poszły obrabować
ku łatwym łupom wiódł je nos.

Gustave Dore - Narada szczurów

Gustave Dore – Narada szczurów

Precz więc zniknęły priorytety.
Przestał im pachnieć wolny świat
Konsumpcją pilnie się zajęły
niepomne „murów zębów krat”

A gdy skończyły się zapasy
i puste ściany pozostały
Wzięły pożerać się nawzajem.
Pchły zaś się tylko uśmiechały

Tak to napchawszy brzuch do syta
że aż się ruszać było ciężko
Do snu się szczury ułożyły
zadowolone z siebie sielsko

Tymczasem wrócił ich właściciel
Wyłapał wszystkie szczurze resztki
I ku uciesze pcheł krwiopijców
na powrót w klatkach je umieścił

A że już nie miał czym nakarmić
– dogorywały szczury w głodzie.
Obrosłe w tłuszcz konały długo
Przybyło za to pcheł w zagrodzie

I tak się skończył drogie dzieci
tragedią szczurzy oportunizm
Tam bowiem gdzie wolności braknie
szybko się pleni pchli komunizm.

Szczureida – Odys, marzec 2015 (z inspiracji „Zaginiony zawód – Szczurołap„)

podobne: Sznur oraz: Ks. Mariusz Sztaba: Jan Paweł II o wolności jako darze i zadaniu w życiu społecznym i to:  Jacek Kaczmarski: „Mury” a także: Wolność a niepodległość. Czy Polska jest niepodległa a Polacy wolni? polecam również: „Nie ma ludzi” i Kisiel wbrew Kotarbińskiemu czyli… bardzo konkretne skutki społeczne religii, moralności, cnoty i nacjonalizmu. oraz: O niewolnikach systemu. i to: „Księża a społeczeństwo”… Jawny i tajny socjalizm… Zasady chrześcijańskiego współżycia kontra kolektywizm (w gospodarce). polecam również: Grzegorz Braun: „Sierpniowa lekcja” czyli… Polak przed szkodą i po szkodzie socjalistą.

rys. Andrzej Krauze

Reklamy

9 comments on “Michalkiewicz o porządkach rewolucyjnych wg. strategii bolszewickiej (na podstawie 6-cio latków i konwencji „CAHVIO”), oraz Szczureida (do Szczurospolitej) czyli… „wolność” w postkomunizmie.

  1. Pingback: Prawdziwy mężczyzna – gatunek na wymarciu. | Łódź Odysa

  2. Pingback: „Do dwunastu mediów” czyli wiersz do każdego polskiego ucha. | Łódź Odysa

  3. Pingback: „Oczy są ślepe, gdy rozum zajęty jest czymś innym” czyli… salon i Komorowski w strachu, wyścig populizmu wyborczego z użyciem mitu JOWów, a wszystko i tak zostanie po staremu! | Łódź Odysa

  4. Pingback: Izrael krytykuje Watykan za uznanie państwowości Palestyny. Zapis agonii czyli… Cywilizacja Łacińska i Świat zadowolonych głupców. Przepowiednia z „Konopielki” (gdzie tkwi diabeł). | Łódź Odysa

  5. Pingback: Postmodernizm, polityczna poprawność i marksizm kulturowy to siły które zagrażają Polsce i Europie. Jak nie przystosować się do przeciętnego poziomu swej epoki? | Łódź Odysa

  6. Pingback: Seks, pieniądze i władza czyli… Niemcy w buduarze Goeringa. Lewy stosunek do Kościoła, wolności i własności źródłem syfilisu moralnego socjalistów. | Łódź Odysa

  7. Pingback: Wolność, równość, szyderstwo (od PRLu do fejsbuka) czyli walka z cenzurą kiedyś i dziś. O skutkach ubocznych pracy najemnej i deklasacji kultury. | Łódź Odysa

  8. Pingback: „Stan wojenny trwa dla każdego przez całe życie, od narodzin do śmierci” czyli Jacek Kaczmarski i poetycka pamięć o stanie wojennym. | Łódź Odysa

  9. Pingback: Wyjątkowe przypadki idealistów Swierdłowa, Baumana i Heńka G. czyli o realnym socjalizmie i „polityce jagiellońskiej”, fałszywej historii, doktrynach i świeckich fetyszach. Jacek Kaczmarski: „Odpowiedź na ankietę – Twój s

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s