Haiku: Muszla


Z jednej macicy
perła, Wenus, szum morza
pamiątka Ciebie

Odys, czerwiec 2015

podobne: Byłaś, jesteś, będziesz. oraz: Ciężka jak głaz (***) i to: Coś w nas i jeszcze: Moja miłość

do słuchania: Röyksopp ft. Susanne Sundfør – Running To The Sea

Vladimir Kush - Perła

Vladimir Kush – Perła

Kontynentix

  

W muszli śpię na dnie oceanu 

nie pamiętam jak się tu znalazłam 
Zwinięta w kłębek wokół perły
co zdobi mój świat 
co widzi moje łzy  
moje pragnienia płyną
i zapominam o czym były 
czekam znikam cała błyszczę 
od jej blasku  

szumię gdy przykladasz do ucha 
wiem że jeszcze chcesz słuchać 

marzeń z głębi oceanu
pokrytych solą i nadzieją
marzeń co we mnie wciąż płyną.  

Autor: greenlifenow 
Fotoart: greenlifenow 

View original post

4 comments on “Haiku: Muszla

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

