Przetnij linę


Franco Castelluccio - Nieposkromiona wola

Franco Castelluccio – Nieposkromiona wola

Z przyklejonym obłąkańczo uśmiechem

błądzę między darowanym

a odebranym słowem

zatykając uszy

lecz na równowagę za późno.

Cisza naciąga mechanizm spustowy

z jakim zimne tafle obojętności

w końcu runą odcinając mnie

od Ciebie na dobre.

 

Odmawiam pigułki czasu

by nie zwymiotować pamięci

co zbyt głęboko połknęła

Twoje oczy

Twoje usta

Twój o poranku głos.

Przez zaciśnięte gardło

trzymasz mnie przy sobie.

 

Pasy miłości duszą lecz chronią

przed samookaleczeniem.

Za jedną Twoją tęsknotę

oddam całe to szaleństwo

i wszystko co tak zazdrośnie

chowam przed światem

którym jesteś dla mnie Ty.

Ja – Twój niewolnik proszę

 

…przetnij linę

 

Odys, maj 2015

podobne: Czemu jest… nie moja. oraz: sekcja (nie)zwłok i to: Być albo nie być (kochanym) a także: będzie(my) i jeszcze: „Był sobie sen…” (zakochanej) polecam również: przeciw(ku)sobie

Charlotte OC – Cut The Rope

 

29 comments on “Przetnij linę

  1. „(…) To ze mną, że tu wszyscy moje raby, a jam twój rab! (…) Słowo, wasza miłość, rzeknij, a ja waszej miłości Akerman pod nogi położę i Dobrudżę położę- i te ordy, które tu ałusy mają – i te, które w Dzikich Polach koczują – i te, co wszędy tu w zimownikach leżą, będą raby twoje, jako ja twój rab! (…)”
    Tak mi się skojarzyło 🙂
    Żarliwe, Panie Chłodny.

    Polubienie

  2. a uczucia takie same czy w sercu kobiety czy mężczyzny… to już drugie moje odczucie, że ktoś nam/ludziom wmawia, że mężczyźni i kobiety czują inaczej i do czego innego dążą…
    piękne zmaganie z liną… miłością… i czasem!

    Polubione przez 1 osoba

  3. Pingback: Acta est fabula | Łódź Odysa

  4. Pingback: zapatrzeni | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

