„Piękna nieznajoma”


Chciałem Pani podziękować za to że Pani jest.

….

– Przestraszył się Pan. Zbladł Pan od szelestu spódnicy.

– Wszystko byłoby prostsze gdyby Pani mi się nie podobała. Proszę niech Pani usiądzie przy mnie… Pamięta Pani?

„Miłości gwiazdo wspaniała.” O takiej gwieździe marzyłem na zamarzniętym polu wśród kałuż krwi.

….

– Miałem przyjaciela był śmiertelnie zakochany. „Mnie (mówił) nie można zabić. Spróbuj strzelić w gwieździste niebo tak jak we mnie.”

– Ech… to banalne.

– Tak… ale go zabili… A tak się rozmarzył do gwiazd.

….

Co zrobić z człowiekiem któremu potrzebna miłości gwiazda wspaniała?” 

…………………………………………….

Co zrobić…

gdy świat w jednej chwili piękny

w drugiej staje się miejscem nie do zniesienia

Lorraine Dell Wood - Uwodzicielski Czarny Kapelusz z Różową Kamelią

Lorraine Dell Wood – Uwodzicielski Czarny Kapelusz z Różową Kamelią

a modlitwy o ocalenie miłości

spalają się jak świeca

bezpotomnie.

Co zrobić…

kiedy nie można zostać

na zimę do wiosny

bo trzeba umrzeć?

By móc znowu być z Nią?

Wystarczy kochać

i być odważnym.

Wtedy nie trzeba czekać

i można umierać bez żalu

…pogodzonym, niemal niecierpliwie.

Tak jak umiera gwieździste niebo.

 

Odys, kwiecień 2015 (z inspiracji Piękna nieznajoma (film) )

podobne: Barbara i Król oraz: „Orion i dziewcze…” czyli polowanie na gwiazdę i to: „Kwiat Północy” a także: Anonim

13 comments on “„Piękna nieznajoma”

  1. Pingback: Pocałunki, dreszcze… i coś jeszcze (Miłość zabija powoli VII: „Meet Joe Black”) | Łódź Odysa

  2. Pingback: Cztery noce roku… nieszczęście miłości | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

