Powrót do Itaki czyli… „Prawdziwa Historia Odyseusza”


Alex R - Tratwiarz

Alex R – Tratwiarz

*

Płynę wśród mętnych świata zwid
co por­wać chcą mą duszę
wpat­rzo­ny gdzieś w o To­bie mit
swój włas­ny zwal­czyć muszę.

Sy­reni śpiew nie straszny mi
gdy sznur miłości cias­ny
op­la­ta ser­ce z po­kus drwi
pro­wadzi gdzie cel jas­ny.

Jedną za drugą pięknych wysp
omi­jam ra­fy zdrad­ne
które w ko­lek­cji chcą mój bryg
pod­wodnych wraków skład­nic.

Burze i sztor­my kradną czas
co dzieli mnie od szczęścia
lecz to już ich os­tatni raz
nim wrócę w Twe objęcia.

Odys, 15 paździer­nik 2015 (in­spi­rowa­ne wier­szem Małgo­si Ko­byliński o tym sa­mym tytule)

Vladimir Kush - Światło

Vladimir Kush – Światło

PS… dedykowane wszystkim którzy mnie wyglądali 🙂

podobne: Odyseusz i Syreny oraz: DESIDERATA… i to: W oku cyklonu wyobraźni (dialog z „M”) a także: „Moja miłość” i jeszcze: „Powtórka z Odysei

polecam również: Every sailor knows

Edyta Geppert – Prawdziwa Historia Odyseusza

15 comments on “Powrót do Itaki czyli… „Prawdziwa Historia Odyseusza”

  1. Pingback: jednomyślność | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

