„Już tylko się znamy”… O dziewczynie (jesienna fantazja czwarta).


Adrian Borda - Sen o drodze na której Cię spotkałem

Adrian Borda – Sen o drodze na której Cię spotkałem

To może przypadek
Że znów się widzimy
Patrzymy na siebie
W spokojnej udręce
Wspomnienia spłowiały
Przez lata i zimy
Już tylko się znamy…
…Nic więcej…

Ty jesteś ta sama
Tak piękna jak wtedy
Gdy było do siebie
Nam bliżej niż blisko
To było niedawno
A mówi się: kiedyś
Już tylko się znamy…
…To wszystko…

Dzielimy złą ciszę
Obcymi słowami
Ty serce masz chłodne
I chłodne masz ręce
Czy mą poufałość
Wybaczy mi Pani?
Bo przecież się znamy…
…Nic więcej…

Jonasz Kofta

Przemysław Kruk

Przemysław Kruk

 

Jak co roku wypatruję Ciebie wytęskniony

snując sieci domysłów

jaka będziesz

tym razem.

Czy odnajdziesz mnie mokra jak jestem spragniony

czy zostawisz na pastwę

ciągle chciwym

pożarom.

Tak pragnę móc zagubić pośród mglistych pejzaży

zagrzebać pod upadłą

czerwienią

stert liści.

Wszystko to czym mnie lato gorące wciąż parzy

by wyszumieć z pamięci

co nie może

się ziścić.

Więc wybiegam ukoić myśli nazbyt dręczące

pośród szronu koronek

lśniących słońcem

dojrzałym.

Jak ten owoc na drodze ku Tobie wiodącej

który zerwać nie sposób

chłopcem będąc

zbyt małym.

 

Odys, wrzesień/październik 2015 (do Grzegorz Turnau – „Jesienna dziewczyna”)

39 comments on “„Już tylko się znamy”… O dziewczynie (jesienna fantazja czwarta).

  1. tekst i zdjęcia… i jeszcze muzycznie, wszystko piękne – jesień pewnie się uśmiecha…
    nie mogę się nie uśmiechnąć ja :). Fajnie, że wróciłeś z tych głębin – od razu dostrzegłeś piękno świata 😉 Pozdrawiam jesiennie – choć jestem zimą… 🙂

    Polubienie

  2. Pingback: O jesieni (z)rymowane(j) z Odysem | Jej wyspa szczęśliwa

  3. Pingback: Cztery noce roku… nieszczęście miłości | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

