Haiku: „Samotność ma barwę zieloną”


Mario S. Nevado - Zniknij

Mario S. Nevado – Zniknij

*

bez przerwy moknę

zanurzając się w zieleń

Twej samotności

**

(będąc tuż obok)

***

Odys, 14 stycznia 2016

podobne: Haiku o łzach i jeszcze: Haiku: Oculus a także: Haiku: Cała Ty (gdy płaczesz) i to: Haiku: Kolekcjonerka oraz: Anhedonia polecam również: Po deszczu i to: Dziejesz się… na koniec: „Oczko”

Halina Poświatowska & Wanda Warska: „Samotność ma barwę zieloną”

14 comments on “Haiku: „Samotność ma barwę zieloną”

  1. A, ja myślę Odysie, że jest bezbarwna… zieleń to kolor nadziei! 🙂
    Ale podoba mi się to co napisałeś 🙂
    Teraz znikam życząc Tobie dobrej nocy 🙂

    Lubię

  2. Ale ładnie! 🙂 A wiesz, Wielbicielu Poświatowskiej, że Jej ulubionym kolorem była zieleń? Ja się ostatnio dowiedziałam, gdy trafiłam tu https://www.kurtiak-ley.pl/poswiatowska-halina-ogien-zielonych-ksiezycow/ Chciałam sobie nawet kupić taki piękny, pachnący konwaliami tomik, ale dowiedziałam się w wydawnictwie, że nakład jest już dawno wyczerpany, a tomik można czasem – rzadko – spotkać na aukcjach po horrendalnie wysokiej cenie – nawet kilkunastu tysięcy.

    Lubię

  3. bliźniacze siostry
    dwie a jednak… zbyt dumne
    jedna tęskni za rozmową
    drugiej doskwiera samotność
    pierwsza ze wzrokiem w chmurach
    druga z opuszczoną głową
    nie zauważyły że przeszły
    zieloną dolinę i…
    wspięły się na
    najpiękniejszą górę…

    Liked by 1 osoba

  4. Pingback: Haiku: Efekt motyla | Łódź Odysa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

