jednomyślność


Adrian Borda - Pozwolił mi dotknąć gwiazd

Adrian Borda – Pozwolił mi dotknąć gwiazd

*

(…) ty mi po­każesz morze spienione
od stro­ny two­jego brzegu
ja ci po­każę w stawie
od­bi­cie gór
oczyszczo­nych z gniewu.

autor: jantar

**

pragnieniem jak słońcem paleni

jednako w dal zapatrzeni

 

zza siedmiu mórz żeglarz

co w ląd już nie wierzy

zza siedmiu gór ona

księżniczka w swej wieży

 

Czekają w niewoli wolności

cudu (nie)zwykłej miłości

 

Odys, 25 luty 2016

podobne: przeciw(ku)sobie  a także: Bliskich i oddalonych, łzy i pocałunki i to: zapatrzeni oraz: „Bliscy i oddaleni” (czeka)my i jeszcze: w przeddzień raju polecam również: Coś w nas. oraz: Krótki spacer w głąb Ciebie i to: Powrót do Itaki czyli… „Prawdziwa Historia Odyseusza” a także: prawem naturalnym

Wilki – Zwykła Miłość

29 comments on “jednomyślność

      • miłości nie sposób zażądać ani nawet wyprosić, brakującej pasji nie da się obudzić a miara nadmiaru dla każdego jest inna 🙂

        Polubienie

      • Nadmiar jest zawsze do udowodnienia… Chodzi bardziej o „wieczne” poczucie „niesprawiedliwego” niedoboru. To jak ze szklanką „w połowie…” no właśnie jaką? 🙂 To pytanie retoryczne i niech każdy sam sobie odpowie, bo nie o to chodzi by KOMUŚ dowodzić że ma za dużo, ale żeby sobie głowy nie łamał „biedak” na tym że inni mają więcej.

        Polubienie

  1. w tym co piszesz jest jakaś racja. 🙂 patrząc na ilustrację którą uzupełniłeś wiersz, nachodzi mnie też myśl, że istnieją światy które nigdy zejść się nie powinny przede wszystkim dlatego, żeby ich wyobrażeń nie dotknęła surowa rzeczywistość ale żeby wciąż były…hmm…idealne. jak świat światem w nieskosztowaniu nabiera mocy słów najlepsza poezja. czytaj. w szklance do połowy… :-)))) pozdrawiam i czekam na nowe wiersze.

    Polubienie

    • Nie chodzi o rację a w zasadzie o prezentację, miło mi że coś do Ciebie przemówiło 🙂
      Ilustrację dobrze rozszyfrowałaś, bo wiersz jest również o tym (to jeden z elementów owej (nie)zwykłości). Czasem samymi słowami ciężko rozrysować to co się w głowie uroiło, więc dopełniam wiersze grafiką. Choć w tym wypadku można wyczytać co też autor miał na myśli z samej treści (choć może to tylko moje złudzenie z uwagi na to że tylko ja mam pełny obraz tego co chciałem przekazać 🙂 )… Pozdrawiam i mam nadzieję również coś niedługo przeczytać (Twojego autorstwa)

      Polubione przez 1 osoba

  2. Pingback: Odmienni | Jej wyspa szczęśliwa

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

