czystość


Anita Kulon - KAI

Anita Kulon – KAI

Trwam jak nieobecny
poza myślą krótką
tysiąc razy zadaną
lodowatym gestem

Bywam tobą nieczuły
jak zatruty wódką
raz za razem zwracaną
gdy nachodzisz dreszczem

Rosne w tobie nieśmiało
poza chwilą brudną
w nagość duszy ubraną
odkąd znać mnie nie chcesz

Nie ma cię już przy mnie
poza prawdą smutną
(bez) nadzieją podaną
co wciąż szepcze… jestem

Odys, zima 2015/wiosna 2016

Kayah & Bregovic Nie ma, nie ma ciebie 

oraz

Kayah & Bregovic Jesli Bog istnieje

Jeremy Lipking - Kwiat Śmierci

Jeremy Lipking – Kwiat Śmierci

 

7 comments on “czystość

    • Wierszy o tej tematyce trochę już napisałem. Czasem wręcz mam wrażenie że się powtarzam i zanudzam 🙂
      Uważam zatem Twoją sugestię jakoby to było do mnie nie podobne za przesadzoną (podobnie jak myśl o wyznaniu), ale rozumiem że po prostu Ci się podoba i stąd ten entuzjazm 🙂 (w takim razie jest mi miło)… Również pozdrawiam

      Polubienie

Dodaj komentarz (byle bez epitetów i wulgaryzmów)

